dilluns, 4 de març del 2013

Oposició

‎"Fernàndez Díaz s'oposa al matrimoni homosexual perquè 'no garantix la pervivència de l'espècie'

I jo dic que...
... m’opose a la intromissió de les sectes religioses en la vida sexual de les persones perquè “no garantixen el respecte a la lliure elecció”.
... m’opose a corones, uniformes i sotanes perquè “no garantixen la pau”.
... m’opose a la intervenció de la policia en la vida pública perquè “no garantix la seguretat de la ciutadania”.
... m’opose als mitjans de comunicació manipulats pel govern perquè “no garantixen la llibertat d’expressió i d’informació”.
... m’opose a tots aquells que aprofiten el seu poder per fer sofrir i humiliar els ciutadans i ciutadanes perquè “no garantixen els drets humans elementals de l’ésser humà”.
... m’opose a aquest govern del PP, als seus ministres, representants, votants i aclamadors perquè “no garantixen, ni han pretés mai garantir, el benestar i la felicitat de la societat en què viuen”.